Nog 2 weken... - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu Nog 2 weken... - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken...

Door: Sander Steigenga

Blijf op de hoogte en volg Sander

15 Juni 2014 | Nederland, Raamsdonksveer

Bonjour tout le monde!
Buongiorno à tutti!
Gutentag Damen und Herren!
Hallo iedereen!

Daar ben ik weer! Mijn eerste 'waar-ben-jij.-nu' reisverslag voor dit jaar! Het eerste verslag van mijn blog en er zullen weer meerdere gaan volgen... althans dat ga ik deze zomer weer proberen!

Aan de titel kunnen jullie zien wat ik deze zomer ga doen. Ik ga weer aankomende zomer voor Zomerjobs werken als animator in Frankrijk! Vorige zomer dacht ik dat het mijn laatste keer zou zijn, maar ik kon de verleiding niet weerstaan. Elke dag lekker weer, elke dag de Franse taal om me heen, elke dag vrolijke mensen (of soms niet), elke dag gezelligheid en elke dag de vakantiesfeer... Ja dit wilde ik nog een keer!

Ik heb ervoor gekozen om deze zomer op een andere camping te gaan werken : Les Genets in Salles-Curan (vlakbij Millau) aan le Lac de Paraloup. Ongeveer 1050 kilometer bij mij vandaan, een stuk zuidelijker dan de vorige keer.

Ik zal daar gaan werken met twee andere meiden van Zomerjobs: Amber & Carmen met wie ik al een keer heb afgesproken. Het is fijn om elkaar al een keer gezien te hebben en in Utrecht hebben we samen gebrainstormed over een mogelijk animatieprogramma op de camping! Ik heb er alle vertrouwen in.

Ik zal op zaterdag 28 juni vertrekken naar Frankrijk om vervolgens op zondag 31 augustus als het goed is weer thuis te komen. Over twee weken zal mijn eerste werkdag op de camping bijna voorbij zijn...

Maar zover is het nog lang niet. Ik moet nog twee boekverslagen schrijven, 1000 woorden stampen, tentamens voorbereiden en tentamens maken! Ik heb nu nog even geen tijd om hiervoor zenuwachtig te zijn.

In ieder geval is dit weer het begin van een verhaal over een fantastische zomer (hoop ik) met veel leuke en leerzame ervaringen.

Au revoir!
Et à bientôt!


  • 15 Juni 2014 - 18:10

    Linda (TW 2 2013) (& Oudmedewerksdag 2014 :D):

    Vet Sander! Have fun, ik zal je volgen!

  • 15 Juni 2014 - 19:53

    Anita De Haan:

    heel veel plezier daar en wij gaan jou zeker volgen!!!

  • 16 Juni 2014 - 08:23

    Nanny Steigenga:

    Lieve Sander,

    Ja hoe zal ik dit gaan verwoorden....dubbel gevoel.....ik denk dat dat het juiste woord is.
    8 Weken is natuurlijk een lange tijd, dus dat gemis zal er zeker weer zijn, gelukkig komen we je halverwege weer een keertje opzoeken. Dat is de ene kant van verhaal, aan de andere kant gun ik je het van harte !!!! Het is zoooo jouw ding, fijn dat je weer verslagen gaat schrijven, erg leuk om te lezen. Ga ervan genieten dan doen wij dat ook !!!! Dikke kus mama XXX

  • 24 Juni 2014 - 23:25

    Opa & Oma:

    Hoi Sander,
    Wij wensen je een mooie en fijne tijd ,wij gaan je volgen
    Geniet er van, het ga je vast en zeker lukken!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 9241

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 21 December 2014

Studeren in La France!

28 Juni 2014 - 31 Augustus 2014

Animatiewerk in La France!!! Deel 2

14 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Animatiewerk in La France!!!

Landen bezocht: