Derde week, over de helft! - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu Derde week, over de helft! - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu

Derde week, over de helft!

Door: Sander Steigenga

Blijf op de hoogte en volg Sander

04 Augustus 2013 | Frankrijk, Couhé

Goh, wat gaat de tijd toch snel! Vandaag over drie weken zal ik weer in de trein zitten richting Nederland. De derde week zit er weer op en vandaar nu een verslagje!

Het was een lastige week, er waren veel nieuwe mensen op de camping aangekomen en je merkt ook gelijk dat heel de camping qua sfeer anders is. De karaokeshow was niet zo'n groot succes vergeleken met de andere twee weken, de standaard disco-avond op donderdag was niet zo druk bezocht en afgelopen dinsdag kwam er een country gezelschap om te dansen en Marc (mijn baas) zei dat dit jaar de eerste keer was dat er zo weinig mensen naar hen kwamen kijken.

Vandaar dat ik iets nieuws wil proberen voor de aankomende week. Zodat er meer mensen 's avonds blijven hangen bij de bar en zodat er dan ook meer sfeer is. Het is een pittige uitdaging, Marc had er eerst zijn twijfels over en het kan ook totaal in het water vallen, maar ik ga samen met Laura "Le Roi Lion" opvoeren, oftewel: The Lion King. We gaan morgen, samen met de kindjes van de miniclub beginnen met repeteren en woensdagavond zal de uitvoering zijn. Ik hoop dat de opkomst groot is.

De minidisco (het project wat bijna twee weken geleden voor het eerst was begonnen) loopt nog redelijk. Er zijn veel kinderen die eraan meedoen dus dat is heel fijn en die minidisco houden wij dus voor aankomende week er gewoon weer in!

Mijn ouders en broertje zijn op donderdagochtend vanuit Italië, Gardameer, vertrokken naar Frankrijk om mij een paar dagen te zien. Een rit van meer dan 1000 km om gewoon 2 dagen bij mij te kunnen zijn. Dat is wel echt heeel bijzonder en ik vond het ook heeeeel erg fijn. Ze zijn donderdagavond aangekomen en zijn zaterdagmiddag richting Nederland vertrokken. Ze zijn nu dus weer thuis. Ze hebben een indruk kunnen krijgen wat ik allemaal doe op de camping en het was hartstikke gezellig en leuk!

Nu is het mijn vrije dag. Ik ga zo meteen lekker mijn was weer in de wasmachine gooien, naar het zwembad en oh ja... ik moet eigenlijk ook nog 'ff' een dossier in elkaar flansen voor het Fontys over dit verblijf in Frankrijk want ja... ik wil die studiepuntjes!!! Genoeg te doen duss...

Tot volgende week en alles gaat goed! (Duim voor me voor die Lion King...)

xxxx et à tout de suite :)

  • 04 Augustus 2013 - 12:05

    Annebab:

    Leuk leuk! Heel veel succes met de Lion King, gaat vast heel nice worden! X

  • 04 Augustus 2013 - 15:16

    Theo En Gerda:

    Hoi Sander 'Mooi gedaan. We zullen voor je duimen a.s woensdag!!!!met de Le-Roi-Lion En aan je denken
    Heel veel succes. En geniet van je vrije dag!
    Groetjes opa en oma'

  • 04 Augustus 2013 - 15:51

    Helma:

    Hoi Sander, we gaan zeker duimen voor een succes van de Lion King. We hebben nog vakantie dus tijd hebben we. Ben nu al benieuwd naar je volgende verslag hoe het gegaan is . Toi Toi. Gaan voor het succes en de puntjes . Grt Thijs Helma.

  • 04 Augustus 2013 - 16:26

    Papa En Mama:

    Wat een leuk verslag weer, mooi geschreven en leuk om te lezen !!!! Wij vonden het geweldig om te zien waar jij deze periode van 6 weken vertoeft. Je straalt zelfvertrouwen uit en je kan zien dat je het naar je zin hebt!!! En dat is voor ons natuurlijk super. We zijn dan ook met een fijn en gerust hart weer vertrokken vanuit couhe. En ja dan de Lion King. Wat een uitdaging !!! Maar alle kindjes hangen aan je lippen, dus ik ben ervan overtuigd dat het een succes gaat worden !!!! Lieve Sander heel veel succes !!!! Kusjes van je pa, ma en Niels XXX

  • 04 Augustus 2013 - 18:04

    Berthy:

    Het gaat je lukken!!! Veel succes! Groetjes Ton & Berthy

  • 04 Augustus 2013 - 21:18

    Anita De Haan:

    jammer dat wij jullie optreden moeten missen,waren er graag bij geweest.gaat je vast lukken succes uit brabant

  • 06 Augustus 2013 - 23:37

    Ilze:

    He wat leuk! Ik zat een beetje te googlen op de weersvoorspellingen, kom ik dit tegen! Wij komen op 17 aug aan met 2 kleine kinderen! Wat leuk om dit allemaal te lezen.
    Het bevalt goed? Lekker weer?
    Wij hebben er reuze zin in!

    Groetjes Ilze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 9264

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 21 December 2014

Studeren in La France!

28 Juni 2014 - 31 Augustus 2014

Animatiewerk in La France!!! Deel 2

14 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Animatiewerk in La France!!!

Landen bezocht: