Tweede week - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu Tweede week - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu

Tweede week

Door: Sander Steigenga

Blijf op de hoogte en volg Sander

26 Juli 2013 | Frankrijk, Couhé

Jee!!! 26 juli is weer aangebroken, wat vliegt de tijd toch snel!
Ik zit nu twee weken hier in Frankrijk en ik heb nog vier weken te gaan. Ik verveel me nog steeds niet. Heb de afgelopen week weer veel gedaan en veel beleefd.

Simone, regiorijder van Zomerjobs, is bij mij op bezoek geweest voor een dag om te kijken hoe ik functioneerde op de camping. Ze heeft ook met de baas van de camping over mij gesproken. Ze hadden gelukkig niets op te merken, dus ik ben helemaal blij!

Afgelopen dinsdag was de eerste minidisco van zomer 2013 op camping: Les Peupliers een feit! Ik heb heeeel veel reclame voor die minidisco gemaakt, want ik wilde perse dat het een succes zou worden. Ik wilde natuurlijk een goede indruk achterlaten. Gelukkig is het allemaal goed gegaan, er was een grote opkomst (vooral Nederlanders), maar dat maakte natuurlijk niet uit. Ikk heb deze week 3 minidisco's gedaan met de kinderen. Voor Laura is het af en toe nog wennen, de helft van de liedjes zijn of Engels of Nederlands.

Ook heb ik het fenomeen: 'Onweer, terwijl je alleen in de caravan zit, met niemand om je heen' meegemaakt. Dinsdagochtend en afgelopen nacht heeft het hier flink geonweerd... was geen pretje, maar ach... toen het voor de tweede keer weer prijs was was ik er al wel meer aan gewend.

Ik heb op woensdagavond met mijn 'tentgenootjes' pakjesavond gehouden. We zijn alle drie (Paulien, Melanie en ik) rond dezelfde tijd jarig. Ik heb een blokfluit gekregen en een beker met Franse scheldwoorden. Heel nuttig natuurlijk en heel leuk!

Het is vandaag vrijdag en morgen maak ik de tweede wisseldag mee. De helft van de camping vertrekt en er komen weer veel nieuwe mensen aan. Sinds ik hier op de camping ben heb ik met een groepje jongeren (wel jonger dan ik) een leuke band opgebouwd en ook met hun ouders. Het is raar om mee te maken dat die groep na morgen er ineens niet meer is... Dat je toch het gevoel hebt dat je weer van voor af aan begint, en eigenlijk is dat ook zo! Ik ben benieuwd welke leuke mensen er morgen aankomen... ik zal zo'n wissel nog vaker meemaken!

Het gaat allemaal goed en verder niets speciaals te melden. Vanavond een voetbaltoernooitje, morgen nog een dagje werken en dan zondag weer vrij! Komt goeeee.

A bientôt!
xxx
Sander


  • 26 Juli 2013 - 18:30

    Anouk Mallens:

    Heee Sander!

    Kei gaaf lijkt me dat daar! Goed dat alles goed gaat met je! En hahaha Met je minidisco :P Was wel te verwachten dat jij dat ging regelen ja! Maar zal sowieso kei goed zijn gegaan! Nog veel plezier daar! Have Fun!

    xxx Anouk

  • 28 Juli 2013 - 12:32

    Anita De Haan:

    Sander jij bent een toppertje!!!!de minidisco een groot succes!!!
    xxx anita

  • 29 Juli 2013 - 11:58

    Saskia Hessels:

    Hallo Sander,

    Na 2 weken vakantie weer thuis dus ik dacht eens even kijken bij Sander hoe hij het maakt. Nou volgens mij heb jij het reuze naar je zin. Leuk hoor. De rest van de fam komt deze week toch een kijkje bij jou nemen? Heel veel plezier nog en doe de groetjes aan iedereen. XXX Saskia

  • 29 Juli 2013 - 23:38

    Opa-oma:

    29jullie
    Hallo Sander,
    Je dagboek samen met opa gelezen .We volgen je! Knap gedaan, en heel leuk!!!Geweldig!!
    Nog veel plezier,xxx opa en oma
    A bientot

  • 30 Juli 2013 - 12:04

    Esmee De Haan:

    het was echt een super vakantie met jou....
    en alle activiteiten waren leuk.
    ik hoop dat je nog veel mensen leert kennen daar,
    en nog veel plezier die laatste 4 weken
    als je goed je best doet dan lukt het wel
    en niet teveel schrikken he :p GRAPJUUUH
    je was echt top!!!

    xxx esmee de haan (oftewel : esmee le coq) :p

  • 30 Juli 2013 - 13:12

    Bodile:

    Ha Sandertje!

    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
    En poeh hee zeg, dat je het overleefd hebt, onweer in je uppie... Als je me nou ook nog vertelt dat je je eigen sokken hebt gewassen, dan ben je vanaf nu écht een grote jongen! ;-) hihi

    Dikke kus xx Bo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 9270

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 21 December 2014

Studeren in La France!

28 Juni 2014 - 31 Augustus 2014

Animatiewerk in La France!!! Deel 2

14 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Animatiewerk in La France!!!

Landen bezocht: