Vierde week - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu Vierde week - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu

Vierde week

Door: Sander Steigenga

Blijf op de hoogte en volg Sander

11 Augustus 2013 | Frankrijk, Couhé

Het is best laat voor een verslag, maar ik had er eerder vandaag geen tijd voor... De vierde week, nog twee (helaas eigenlijk, maar ook weer niet) te gaan!

Veel gedaan en veel beleefd net zoals altijd:
- Mijn Lion King project; het was in één woord fantastisch, maar ik heb me er ook erg druk om gemaakt. Ik had er veel te makkelijk over nagedacht, had maar drie uurtjes repetitie ingepland voor 'mijn' kindjes. Anderhalf uur op maandag en anderhalf uur op woensdag. De repetitie op maandag was één grote flop: De kinderen letten niet op, ze zaten omgedraaid, kinderen huilen, kinderen weglopen, Sander geïrriteerd en Sander die gilt van binnen... nee... geen goede combinatie dus... Na die repetitie was ik bijna geneigd om het hele project stop te zetten, maar na een nacht geslapen te hebben en opnieuw met Laura overlegd te hebben hadden we weer hoop en woensdag ging gelukkig alles in één keer goed. De show was ook hartstikke leuk, ik heb er ook aan meegedaan en ik heb er geen spijt van. Als het aan mij ligt komt er over anderhalve week een tweede musical.

- Vrijdag hoorde ik iemand "Bonjour" tegen me zeggen tijdens mijn pauze. Ik dacht dat het een Franse toeriste was die iets aan me wilde vragen, maar nee HET WAS MIJN OMA! Een echte verrassing. Mijn opa en oma staan nu tot en met dinsdagochtend op de camping wat ontzettend gezellig is. Ik had nooit verwacht dat zij langs zouden komen! Nu zit ik ook bij hen in de camper dit verhaal te typen, lekker knus dus :) !

- Vandaag was het mijn vrije dag en omdat opa en oma er nu zijn, had ik de mogelijkheid om 'echt' van de camping weg te gaan en wat van de omgeving te zien. Ik ben met hen naar "Oradour sur Glane" geweest. Een dorpje wat tijdens de Tweede Wereldoorlog met de grond gelijk is gemaakt, maar het bijzondere is, is dat het dorp niet meer is opgebouwd. De ruïnes zijn nog steeds te bezichtigen en ik heb er veel foto's van gemaakt. Ook ligt er nabij een museum die we ook hebben bezocht. Het was in het totaal 180 kilometer rijden, maar zeker de moeite waard, heel leerzaam en erg indrukwekkend!

- Toen we van het dorpje terug naar de camper liepen kreeg ik een telefoontje van één van mijn Zomerjobspapa's voor de controle : Tim... Hij was op de camping, maar ik was er niet. (Balen! Want ik had hem echt heel graag gezien!)
Ik ben altijd op die camping en dan ben ik er eens in die 30 dagen dat ik hier zit niet en dan komt hij langs! Maar misschien komt hij nog langs, zou toch wel heel leuk zijn.
In ieder geval zijn hij en de campingbaas tevreden over mij en dat is het belangrijkste.

Dit was het weer voor de vierde week en ik begin vanaf morgen weer met een nieuwe werkweek. De tijd gaat nu wel heel snel... voor ik het weet ben ik weer thuis en begint mijn 'normal life' weer...

Doeg xxx !

  • 12 Augustus 2013 - 10:22

    Stacy:

    Sander leuk dat je t daar leuk is ik denk r nog elke dag aan en miss t nog steeds di
    Was echt de leukste vakantiw in me helw leven ik mis je en alle anderen vrienden
    Daar heb ik nog steeds contact mee doeixxxxxx ook de veel kussjes van hub .♡♡♡♡♡

  • 15 Augustus 2013 - 12:53

    Helma:

    Hoi Sander, zo zie je maar volhouden en zie het resultaat met je Lion King.
    En dat je opa en oma er waren die vonden het zeker zo leuk denk misschien nog leuker dan jij :):):) .
    Succes nog deze laatste weken geniet ervan want het is zo voorbij . Grt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 9271

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 21 December 2014

Studeren in La France!

28 Juni 2014 - 31 Augustus 2014

Animatiewerk in La France!!! Deel 2

14 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Animatiewerk in La France!!!

Landen bezocht: