Nog 2 dagen... - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen... - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen...

Door: Sander Steigenga

Blijf op de hoogte en volg Sander

23 Augustus 2013 | Frankrijk, Couhé

Zoem... zoem... (een vlieg) ... zoem... zoem... ik verveel me een beetje erg. Vandaar dat ik nu mijn tijd benut om mijn laatste verslag in Frankrijk voor deze reis te schrijven! Over twee dagen zal ik weer terug in Nederland zijn en eerlijk gezegd vind ik het niet erg.
Overigens is het vandaag 6 weken geleden dat ik op de camping ben aangekomen.

Ik heb deze week nog leuke dingen gedaan. Zondag ben ik met mijn collega's naar Poitiers geweest. Het was wel bizar... ik ben in die 6 weken helemaal niet meer in een stad geweest. Het deed me goed om weer een keer door een winkelcentrum te lopen en om lekker op het terras te zitten met een glas wijn! Ik kijk er ook weer naar uit om dat met mijn vriendinnen te doen!
In Poitiers zouden we naar de bioscoop gaan, maar dat is niet doorgegaan, we vonden het terrasje op het plein stiekem veel leuker, haha!

Dinsdagochtend ben ik samen met Florianne naar 'Vallée des Singes' geweest. Oftewel: de Nederlandse variant van de Apenheul. Florianne heeft gratis kaartjes kunnen regelen van haar papa, dus dat was heel fijn. Binnen een paar uur hadden we het park gezien en kon ik weer aan het werk om half 3. Zo'n uitstapje is altijd leuk!

Buiten de uitstapjes moest ik ook deze week werken, maar het is zwaar... Er komen bijna geen mensen meer opdagen en eigenlijk moet ik op dit tijdstip werken, maar omdat er niemand is heb ik de tijd om dit verslag te schrijven. Sinds een paar dagen verveel ik me erg en het verlangen blijft dus maar groeien om terug naar Nederland te gaan. Zolang ik lekker kan werken en veel mensen om me heen zijn vind ik het geen probleem om hier langer te blijven, maar voor nu is het goed. Het is gewoon tijd om naar huis te gaan!

Wel was de karaoke-avond heel leuk haha! Oké, er waren geen mensen die wilden zingen, maar ik heb gewoon een Concert à la Sander gegeven. Ik heb zelf 11 liedjes gezongen om de tijd vol te maken, maar we hadden heel veel lol met de collega's. Ik weet niet of de toeristen het leuk vonden... maar ja... dan hadden ze zelf maar een liedje moeten zingen!
Mijn collega's (Florianne, Pauline, Mélanie, Eloïse, Marie, Maxime en Laura) hebben ook nog een liedje voor mij gezongen: "Et maintenant" ... een afscheidslied... toen had ik het wel even benauwd, maar zo mooi!

Ik moet afscheid nemen van die mensen, (grrr), en daar zie ik ook heel erg tegen op. Tijdens mijn 'Séjour en France' heb ik veel vrienden overgehouden en de eerste twee bezoeken staan al op de planning. Ik ga Mélanie opzoeken in Italië die daar gaat wonen voor haar studie en Florianne in Montpellier. Ik heb leuke vriendschappen aan deze ervaring overgehouden!

Zoem... zoem... (een vlieg) ... zoem... zoem... ik verveel me een beetje erg.
MAAR overmorgen ben ik thuis. Tot snel iedereen! Ik kijk er naar uit om jullie terug te zien! XXXXX

Au revoir, à bientôt, à toute de suite, salut, ciao, à toute à l'heure, à plus!
Sander :)


  • 23 Augustus 2013 - 19:43

    Helma:

    Hoi Sander, ja hoor het wordt nu wel tijd. Kom maar weer naar ons kikkerlandje. Wel goed van je hoor wat je daar op de camping allemaal gedaan heb. Misschien tot zondag. Grt hela

  • 26 Augustus 2013 - 17:21

    Theo- Gerda:

    Hoi Lieve Sander, Welkom thuis /En weer in Holland, Mooi wat je daar in Poitiers gedaan hebt.
    En het waren mooie dagen daar met jou;Leuk dat we daar ook "n paar dagen bij konden zijn!!
    Nu weer verder met je studie,succes!!
    Groetjes opa en oma;

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 9268

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 21 December 2014

Studeren in La France!

28 Juni 2014 - 31 Augustus 2014

Animatiewerk in La France!!! Deel 2

14 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Animatiewerk in La France!!!

Landen bezocht: