09-07-2013 : YES VAKANTIE!!! - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu 09-07-2013 : YES VAKANTIE!!! - Reisverslag uit Raamsdonksveer, Nederland van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu

09-07-2013 : YES VAKANTIE!!!

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander

09 Juli 2013 | Nederland, Raamsdonksveer

Nou, om te beginnen heb ik vanaf vandaag 17:00 officieel vakantie... ein-de-lijk. Mijn laatste tentamens zijn gemaakt en ik kan me eindelijk gaan focussen op de Frankrijkreis die ik ga maken! Nu ik meer tijd heb, heb ik besloten om een profiel aan te maken, leek me toch stiekem wel leuk!

Ik heb in november 2012 gesolliciteerd voor animatiewerk in Frankrijk bij Zomerjobs. Ik heb ervoor gekozen omdat ik ten eerste mijn Frans wil verbeteren en ten tweede omdat mij het animatiewerk ontzettend tof lijkt!

In april 2013 heb ik deelgenomen aan een trainingskamp van Zomerjobs. Een spoedcursus voor wat je allemaal te wachten kan komen te staan. Minidisco, shows, miniclub, sportactiviteiten, aquagym etc. Ik heb daar heel veel leuke mensen ontmoet en vanaf toen kreeg ik er alleen maar meer zin in!

Sinds april weet ik ook op welke camping ik ga werken: Les Peupliers **** in Couhé vlakbij bij Poitiers; tussen de 700 a 800 km hier vandaan.

Het is vandaag 9 juli en ik zal aankomende vrijdag (12 juli) al naar Frankrijk vertrekken. Op zondag 14 juli zal mijn officiële werkdag zijn.
Ik ga proberen de aankomende tijd dit 'dagboek' bij te houden en jullie op de hoogte te houden.

Voor nu laat ik het hier bij. Ik ga morgen op mijn gemak beginnen met het inpakken van de koffers en voor ik het weet zal het vrijdag zijn :) .

Au revoir et à bientôt!!!

  • 09 Juli 2013 - 23:50

    Nicole IJdo:

    Hoi Sander,

    Ik ga je avonturen zeker volgen, leuk hoor! Veel. Plezier en heel veel succes Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 9267

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 21 December 2014

Studeren in La France!

28 Juni 2014 - 31 Augustus 2014

Animatiewerk in La France!!! Deel 2

14 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Animatiewerk in La France!!!

Landen bezocht: