Bonjour! Goedemorgen! - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu Bonjour! Goedemorgen! - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu

Bonjour! Goedemorgen!

Door: Sander Steigenga

Blijf op de hoogte en volg Sander

13 Juli 2013 | Frankrijk, Couhé

Bonjour les Pays-Bas, Sander est arrivé!
Ik heb net heerlijk geslapen en heb lekker ontbeten met een collegaatje: Melanie.

De reis is goed gegaan. Ik heb gehoord dat er gisteren een trein ontspoord is in Frankrijk... gelukkig zat ik daar niet in...

Mijn reis begon om 11:45, toen opa Steigenga mij kwam ophalen om mij af te zetten in Breda. Ik heb toen de trein naar Rotterdam genomen en ben daar op de Thalys gestapt. Ik heb zelfs nog in de metro gezeten in Parijs om naar Gare Montparnasse te gaan, om daar weer vervolgens op de TGV te stappen. Ik ben gisteravond om 19:52 exact aangekomen op Poitiers, dus de reis was goed te doen.

Dat die treinen 300 km/h rijden is echt heel ideaal!

Mijn collega's zijn aardig en met het Frans gaat het ook redelijk goed. Het valt me mee, of het valt me tegen dat hier bijna geen Nederlanders op deze camping staan! Maar dat kan ik natuurlijk ook positief bekijken, dat is goed voor mijn Frans! :)

Ik heb net te horen gekregen dat ik pas maandag kan beginnen met werken, omdat het op zondag een vrije dag is. Maar ik ga vandaag al wel meehelpen met de miniclub en de activiteiten, om er alvast in te komen, want tja... wat moet ik anders doen???

Alles is hier goed en het is lekker weer.

A plus, xx Sander

  • 13 Juli 2013 - 10:32

    Priscilla:

    Gelukkig ben je goed aangekomen, we maakte ons inderdaad beetje zorgen met die ontspoorde trein.
    Veel plezier vandaag!

    Groetjes Clint en Priscilla

  • 13 Juli 2013 - 19:11

    Papa En Mama:

    Hoi lieve Sander, blij te horen dat je het allemaal goed maakt !!! Hoop dat je nog een beetje Nederlands spreekt over 6,5 week, hihihihi. Maak veel plezier, en ga morgen lekker relaxen want maandag begint het echte werk !!!! Dikke kus, papa mama en Niels XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 9265

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 21 December 2014

Studeren in La France!

28 Juni 2014 - 31 Augustus 2014

Animatiewerk in La France!!! Deel 2

14 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Animatiewerk in La France!!!

Landen bezocht: