Eerste week - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Couhé, Frankrijk van Sander Steigenga - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Sander Steigenga

Blijf op de hoogte en volg Sander

19 Juli 2013 | Frankrijk, Couhé

Het is vandaag vrijdag 19 juli en dat betekent dat het weer een week geleden is dat ik op camping: Les Peupliers ben aangekomen. Ik heb nu ook tijd om te schrijven, want buiten zitten met de collega's heeft nu geen zin... het is de eerste dag tot nu toe dat het hier regent.

Ik ben vanaf maandag begonnen met het animatiewerk en het bevalt me ontzettend goed. De miniclub vind ik nog steeds het leukste, lekker knutselen met de kids (ook al ben ik zelf heel onhandig), maar het is leuk om te zien dat de kinderen het beter kunnen dan ikzelf. Ik werk samen met een andere animatrice die française is: Laura. Het doet me goed om te zien dat sinds ik hier ben, de miniclub veel drukker is, omdat er nu ook meer Nederlandse kinderen meedoen.

De sportactiviteiten horen er natuurlijk ook bij. Alleen die werden de afgelopen week niet druk bezocht; het was daar veel te warm voor en als er mensen meededen waren het alleen Franse mensen. Ze zijn toch fanatieker qua sport dan de Nederlanders haha.

Eén mis ik wel hier in de animatie en dat is een minidisco. Laura kende het begrip 'minidisco' niet eens en ik heb van veel Nederlandse ouders gehoord dat de kinderen graag een minidisco willen hebben. Gelukkig kan ik aankomende dinsdag met de eerste editie beginnen. Ik ben druk bezig met Laura om campingdansjes te oefenen, voor haar is het allemaal nieuw en ik hoop dat dat een succes gaat worden.

Gideon en Emma zijn van maandat t/m woensdagochtend op de camping geweest! Was heel gezellig en we hebben die avonden ook samen gegeten haha. Helaas had ik overdag geen tijd voor hen, want ik moest natuurlijk gewoon werken.

Gisteren was mijn birthday en dat was echt supergaaf! De collega's van de bar hadden papieren op de ramen geplakt waarop stond: HAPPY BIRHTDAY SANDER, 20 ANS. Tijdens de miniclub heb ik van de kinderen cadeautjes gehad en aan het eind van die miniclub stonden ouders mij op te wachten om mij vervolgens nog cadeautjes te geven en zeggen dat ik maar snel bij hen op de koffie moest komen. Ik voelde me gisteren dus echt jarig.
Janneke en Simone hebben aan mij, voor mijn vertrek, heel veel enveloppen gegeven. "Dit moet je openmaken als je bent aangekomen, dit moet je openmaken als je melig bent, dit moet je openmaken als je jarig bent, etc." Ik heb dus tot nu toe twee enveloppen opengemaakt. In de envelop voor mijn verjaardag zaten slingers in, dus ik heb mooi de buitenkant van mijn caravan versierd! Hahaha thx girls! xxx

Heeel lang verhaal, wil eigenlijk nog meer typen... maar ja... dat komt de volgende keer wel weer!

Ciao, salut, später, laterrrr xxx

  • 19 Juli 2013 - 10:47

    Karlijn:

    Klinkt echt heel leuk Sander! Geniet ervan! X

  • 19 Juli 2013 - 10:52

    Jelle:

    Sandèr!

    Zie je nou wel dat je kunt!!
    Goed om te horen dat het goed gaat daar!
    Nog gefeliciteerd!

  • 19 Juli 2013 - 12:00

    Helma :

    Sander wat tof/ gaaf, ik ga je volgen hoor vind het fantastisch wat je daar doet. Ik zie het helemaal zitten daar voor jou. Dit gaat jou hele mooie weken bezorgen. Nog heel veel succes. Xxxxxxxxx Thijs Helma

  • 19 Juli 2013 - 19:05

    Papa En Mama:

    Leuk om te lezen dat het goed met je gaat, maar dat wisten we natuurlijk al. Ja en die kindjes, dat is echt jouw ding, die minidisco gast een succes worden dat weet ik zeker !!!! Dikke kussen van papa Niels en mij XXXXXXXXXXXXXXX

  • 21 Juli 2013 - 11:45

    Nicole IJdo:

    Hoi Sander,
    Leuk die verhaaltjes, en om te lezen wat je allemaal meemaakt. Veel succes met de eerste editie van de minidisco, gaat vast helemaal goedkomen! Ik ben nu al benieuwd naar je volgende verhaal! Groetjes en hele dikke kussen Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 9269

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 21 December 2014

Studeren in La France!

28 Juni 2014 - 31 Augustus 2014

Animatiewerk in La France!!! Deel 2

14 Juli 2013 - 25 Augustus 2013

Animatiewerk in La France!!!

Landen bezocht: